Πέμπτη 31 Μαΐου 2007

Λευκό χαρτί




Νοιωθω σαν να έχει κολλήσει πάνω στο πρόσωπό μου, μια λευκή κόλλα χαρτί και βλέπω τον χώρο απο κει.
Φυσικά όλα που βλέπω δεν εχουν την πραγματική τους υπόσταση. Μονάχα μοιάζουν με κάτι..

π.χ

-η κούπα με τον καφέ μου, μοιάζει με καραβάκι και το χερούλι με κουπί.
-το κουτάκι με τα διάφορα χαρτικά, παίρνει το σχήμα ενός θησαυρού που έχει μέσα όλα αυτά που θέλω να σου πω (και να σου δωσω)
-το πάτωμα γίνεται γρασίδι και θελω να βγάλω τα παπούτσια μου και να το περπατήσω.
-το μικρό ραδιάκι αποκτά στόμα και μάτια.
-τα τσιγάρα γίνονται λουλούδια (μαργαρίτες)
-ο αναπτήρας γίνεται κουμπί που όταν θα το πατήσω θα έρθεις εδώ, λέει.
-η καρέκλα αποκτά χέρια και θέλει να με πιάσει. (ναι, αλήθεια.. να..)
-ο τοίχος δεν είναι τοίχος. Είναι μια οθόνη και οι σκιές που βλέπω είναι η νοσταλγία.

Και σκέφτομαι να συνεχίσω να φοράω στο πρόσωπό μου αυτη τη κολλα το λευκό χαρτί, κι ας μοιάζω γελοία.

(ίσως επειδή με αυτό τον τρόπο σε έχω συνέχεια κοντά μου)

4 σχόλια:

Εύα είπε...

χαθηκες...και δε μ'αρεσει.Μου λειπεις.Ποιος θα φαει τωρα το γλυκο τριανταφυλλο που εφτιαξα;
Μη χανεσαι...

2Σx2 είπε...

Σχετικά με την κινητοποίηση της Παρασκευής για την Αμαλία, σας ενημερώνουμε ότι:

α) Την Παρασκευή 1η Ιουνίου, όλοι οι bloggers θα ανεβάσουμε ένα post με τον κοινό τίτλο "Για την Αμαλία".
β) Το τελικό κείμενο που θα αποσταλλεί με e-mail σε υπουργεία, αρμόδιους φορείς, κλπ έχει ήδη αναρτηθεί και όποιος θέλει μπορεί να το αντιγράψει και να το δημοσιεύσει (όχι πρίν την Παρασκευή). Επίσης θα βρείτε λίστες με links, μεταφρασμένα κείμενα και δελτία τύπου.
γ) Έχει ανοίξει ένα προσωρινό blog για την τελική φάση του συντονισμού της όλης προσπάθειας, με τίτλο Για την Αμαλία. Όσοι θέλετε να συνεισφέρετε ώστε να δικαιωθεί κάποτε ο αγώνας της Αμαλίας, μπορείτε να ενημερωθείτε από εκεί για όλες τις λεπτομέρειες της συλλογικής αυτής δράσης. Δηλώστε συμμετοχή για να γίνετε contributors και ενημερώστε όσους μπορείτε.

Σας ευχαριστούμε.

Aposperitis είπε...

Μάθε να μεταμορφώνεις τα πράγματα, όπως τα θες. Κάνε τον πόνο σου, χαρά. Τη χαρά, προσμονή. Την προσμονή, επιμονή. Αφήσου, νιώσε, κυνήγησε, ερωτεύσου.
Και τι πειράζει που φαίνεσαι γελοία;Όταν δεν θα τη χρειάζεσαι πια, θα φύγει από μόνη της.
Καλώς σε βρήκα...

Estrella_ είπε...

@ ευάκι μου
θα το φαμε το γλυκο τριανταφυλλο..
(δεν εφυγα ποτε.. :) )

@ 2Σχ2
Η Αμαλία ζεί. Και αύριο είναι η μέρα της.

@ αποσπερίτη
καλωσόρισες..
Προσπαθώ καιρό να καταφέρω αυτά που λες. Που θα πάει, θα το πετύχω, το ξέρω..