Τρίτη 22 Μαΐου 2007

Νέα Μόδα ( κι άλλη ;; )





-Είδες πως αδυνάτισε η Ντίνα ;
-Όχι. Εχω να τη δω καιρό.
-Ρε, δε θα πιστεύεις στα μάτια σου. Εχασε 20 κιλά !
-Σοβαρά ;

Η Ντίνα, μία γνωστή δική μου και της κολλητής μου, της Αριάδνης, ήταν πάντα παχουλή. Είχε τα κιλάκια της. Αρκετά κιλά που την τελευταία φορά που την είδα είχα ανησυχήσει επειδή το πάχος της ήταν πλεον θέμα υγείας.

-Καιρός ήταν να κάνει δίαιτα. Τί έκανε, σου είπε ; Πήγε σε διαιτολόγο ;
-Πήγε σε έναν διατροφολόγο και έκανε το τέστ δυσανεξίας.

Κι αυτή έκανε αυτο το περιβόητο τέστ ; Νεα μόδα είναι αυτό πάλι.
(άλλη απορία : άλλο σημαίνει διαιτολόγος και άλλο διατροφολόγος ; Τωρα τελευταία δεν ακούω τίποτα άλλο παρα μόνο για διατροφολόγους.. )

-Της πήραν λέει αίμα και με διάφορες αναλύσεις της βρήκε οτι την μπλοκάρουν μερικές τροφές. Π.χ έχει δυσανεξία στην ωμή ντομάτα, στη λακτόζη, στο μαρούλι και στο χοιρινό.
-Κάτσε ρε Αριάδνη. Δηλαδή η Ντίνα έτρωγε ντομάτα ωμή και πάχαινε ;
-Ετσι της είπε. Της μπλόκαρε τον οργανισμό. Οπως και οι αλλες τροφές. Είχε κορεστεί ο οργανισμός της πια απο αυτές και δεν μπορούσε να τις μεταβολίσει.
-Δηλαδή πάχαινε επειδή έτρωγε πίτσα, η οποία είχε ντομάτα και τυρί ;;
-Δεν ξέρω. Αυτο που ξέρω είναι οτι έχασε 20 κιλά. Θα παω να το κάνω και εγώ.

Σάστισα.

-Τι τα θες εσύ αυτά ; Αφού δεν έχεις πρόβλημα.
-Θέλω να χάσω 2-3 κιλά.
-Κόψε το βραδινό ρε Αριάδνη.
Πόσο πλήρωσε η Ντίνα για το τεστ αυτό ;
-350 ευρώ.
-Πλάκα κάνεις. 350 ευρώ για την ωμή ντομάτα ;

Δεν έχω ιδέα τι είναι αυτό το τέστ. Αλλά το ακούω ολοένα και πιο συχνά.
Ένας άλλος γνωστός μου το έκανε, με άλλη μέθοδο όμως σε ενα απο αυτά τα κέντρα αδυνατίσματος. Του είπαν οτι τον μπλοκάρουν τα ρεβύθια, τα χόρτα, το κρεμμύδι και η ντομάτα. (ρε ζημιά που κάνει η ντομάτα) Του έδωσαν μια λίστα με τροφές και του έκοψαν ό,τι του άρεσε περισσότερο.
Εκείνος πλήρωσε 240 ευρώ.

Νέα μόδα. Και όλοι ξαφνικά θέλουν να χάσουν βάρος.
Τί να πω. Κάτι μου βρωμάει σε ολο αυτό. Εντάξει, ίσως κάποιους να τους μπλοκάρουν κάποιες τροφές, αλλά κανένας απο αυτούς τους "ειδικούς" δεν είναι γιατρός..
(χάρηκα όμως πολύ για την Ντίνα ! )

2 σχόλια:

unlearn... είπε...

Ω!Λαλαλαααα....τι βλέπω?
Καλώς την Estrella!!!
Μπραβο στην Ντίνα, μπράβο και στην Estrella!
Κι εγώ μου φαίνεται πάω να γίνω διατροφολόγος....ακους εκεί 350!

Καλώς επέστρεψες!!!

:) Λαλαλααα...!!!

Estrella_ είπε...

:)
καλώς σε βρήκα !! (πάλι)