Τετάρτη 6 Ιουνίου 2007

Ενα γράμμα που δεν έλαβα ποτέ




Κοριτσάκι μου,

Έφυγα απροειδοποίητα ακριβώς πριν απο ένα χρόνο.
Σαν σήμερα ήταν, που κρυμμένος πίσω απο μια τριανταφυλλιά, σε έβλεπα να κλαίς βουβά.
Όμως δε γινόταν αλλιώς κορίτσι μου.
Έπρεπε να φύγω.
Το ξέρω οτι και εσύ το έβλεπες οτι μήνες πριν προετοιμαζόμουν για αυτό το ταξίδι.
Ξέρω οτι το ήξερες κι ας μη μου είπες ποτέ μια λέξη για αυτό..

Δε μπορώ να σου εξηγήσω πως συμβαίνει, όμως σε βλέπω. Σε ακούω.
Είμαι μέσα σου.
Θυμάσαι όταν ήσουν μικρή που σου είχα πει οτι μπορώ να νοιώσω κάθε σου συναίσθημα ; Και εσύ ένοιωθες ασφάλεια. Κάπως έτσι και τώρα.

Για αυτό σου γράφω σήμερα.
Επειδή θέλω να πιστέψεις oτι η παρουσία μου δε χρειάζεται ούτε τη σάρκα, ούτε τα οστά μου. Η παρουσία μου είναι η ανάμνηση και η ανάμνηση δε γίνεται ποτέ απουσία.
Τις προάλλες σε άκουσα να λες οτι απο τη μέρα που έφυγα νοιώθεις οτι η μισή σου καρδιά λείπει. Ξέρω οτι σου λείπει η αγκαλιά μου, η φωνή μου και θα ήμουν ψεύτης αν έλεγα οτι δε μου λείπεις και εσύ.
Όμως κοριτσάκι μου, χαίρομαι. Χαίρομαι επειδή μπορώ και σε νοιώθω αλλιώς.
Γίνομαι η ηλιαχτίδα που σε ξυπνάει το πρωί μπαίνοντας απο τις γρίλιες, το αεράκι που φυσάει απαλά πάνω στο πρόσωπό σου, το γιασεμί που ήρθε ξαφνικά μπροστά στα πόδια σου χτες το απόγευμα και το έβαλες μεσα στην τσέπη σου, το δάκρυ που τρέχει στα μάγουλά σου τώρα.

Μέσα σου είμαι, γύρω σου ειμαι και σε αγαπώ.

Ο πατέρας σου

10 σχόλια:

elen είπε...

:(

elen είπε...

γύρω σου θα ΄ναι.

Giorgia_is_coming_to_town είπε...

Παντού είναι,το γράμμα το έλαβες. Κάθε μέρα σου δίνει κάτι, όπως σου έδινε όλα αυτά τα χρόνια. Είναι μέσα σου κι αυτό είναι το παντού. Δάκρυσε άφοβα, όπως είπες είναι το δάκρυ σου.

2Σx2 είπε...

Ήταν συγκλονιστικό κείμενο και δεν ξέρω κατα πόσο νομιμοποιούμαι να κάνω σχόλιο επί αυτού.
Μη σταματήσεις να το βλέπεις έτσι και ποτέ δε θα νιώσεις την απουσία ολοκληρωτικά. Δεν υποκαθίσταται η φυσική παρουσία αλλά δεν επέρχεται και η λήθη.

Man on the moon είπε...

συγκλονιστικο το κειμενο σου... ελπιζω να 'σαι καλα.

μαριάννα είπε...

Πολύ τρυφερό, πολύ συγκινητικό, πολύ ευαίσθητο! Αλλά αφού τον έχεις μέσα σου χαρά μου, παρηγορήσου ότι κι εκείνος θα χαίρεται να σε νιώθει καλά κι ευτυχισμένη. Και να του δείξεις ότι μπορείς και ξέρεις, να είσαι δυνατή και να θυμάσαι όλη τη χαρά και την ευτυχία που είχες μαζί του. Και να ξέρεις ότι είσαι τυχερή. Δεν έζησαν πολλοί άνθρωποι μια τέτοια σχέση με τον πατέρα τους...

Estrella_ είπε...

Ήταν μια δύσκολη μέρα η χτεσινή.
Ειδικά η χτεσινή..
Ναι, είναι μέσα μου, αλλά μου λείπει..
(θα μου λείπει πάντα, το ξέρω. Ετσι ειναι. Δεν γίνεται αλλιώς.)

(σας ευχαριστώ όλους..)

Ανώνυμος είπε...

Μια καλησπερα απο μενα γιατι δεν θελω να σχολιαζω πραγματα τοσο ευαισθητα που ετσι κι αλλιως μιλανε απο μονα τους

Ανώνυμος είπε...

Έχω ανατριχιάσει.

Δεν έχω λόγια.
Να είσαι καλά.

Ανώνυμος είπε...

OK TI NA PW...
EXW ANATRIXIASEI..
GRAFEIS PARA POLU WREA ESTRELLA...
well done :)