Πέμπτη 24 Μαΐου 2007

=Αφιερωμένο=


Σαν το σύννεφο φεύγω πετάω
έχω φίλο τον ήλιο θεό
Με του αγέρα το νέκταρ μεθάω
αγκαλιάζω και γη κι ουρανό.


Και χωρίς τα φτερά δε φοβάμαι
το γαλάζιο ζεστή αγκαλιά.


Στα ψηλά τα βουνά να κοιμάμαι
στο Αιγαίο να δίνω φιλιά


Λευτεριά στους ανέμους ζητάω
έχω πάψει να είμαι θνητός
Ανεβαίνω ψηλά κι αγαπάω
δίχως σώμα χρυσός αετός


Tραγούδι : Ήλιος θεός - Βασίλης Σκουλάς
Στίχοι - μουσική : Mίτσος Πάρης - Νικολούδης Μιχάλης











( με πολλή αγάπη στην Καπετάνισσα )

11 σχόλια:

CrazyCow είπε...

Τι τραγουδάρα πόσταρες πάλι... Δεν το έχω ξανακούσει... Δε σε πειράζει να το κλέψω ε;;; :D

Shades είπε...

Πόσο όμορφο τραγούδι είναι και πόσοι λίγοι το γνωρίζουν...

Estrella_ είπε...

Nαι, είναι πολύ όμορφο.
Είναι πολλές οι φορές που τα ωραία μένουν άγνωστα.
(τραγούδια, σκέψεις, άνθρωποι...)

Lorelei Am Rhein είπε...

Αχ! Τι όμορφο! Τι ανοιξιάτικο το μπλογκ σου!
Να είσαι καλά, Estrella μου,
μάς έφερες την Άνοιξη!

Y. K. είπε...

πολυ ομορφο estrella!

οπως πολυ ομορφο και αυτο που εγραψες..
σ'ευχαριστω !!!

Estrella_ είπε...

@lucy
θελω την ανοιξη ολο το χρονο αν γινεται..

@alicia
εγώ σε ευχαριστώ που είχες αυτή την ιδέα και δημιουργήθηκε μια πανεμορφη ιστορία στο μπλογκ σου.

Ανώνυμος είπε...

Εστρελλα
χαιρομαι οταν εισαι καλα

(ασχετα αν εγω προτιμω το φθινοπωρο)

aggelika είπε...

XAXA! Τι ωραίο blog!! Πολύ χαρούμενο και χρωματιστό!!!

Καπετάνισσα είπε...

Τώρα τι να πρωτοπώ...
Πως έφερες αιθέρες καθαρούς κι ορίζοντες απέραστους στο δωμάτιο μου μέσα;
Ν' ανοίξω αγκαλιά τεράστια -να ζηλέψουνε τα πέλαγα- να χωρέσω και σένα που 'χεις τρυφεράδες στη καρδιά και τις μουσικές που'χουν τις φλέβες μου για γη και το Βασίλη που αγαπώ πολύ και ττη ζωή όλη που ναι, απογειώνεται!

Θερμά σ' ευχαριστώ, κλέβω λουλούδια μοσχομύριστα από το σπιτικό σου και στολίζω τη μέρα μου!

Giorgia_is_coming_to_town είπε...

Επιτέλους σε ξαναβρίσκω!!! Και ναι, το λατρεύω αυτό το τραγούδι!!!

Estrella_ είπε...

@wrathchild
και εγώ χαίρομαι όταν είσαι καλά..
(ωραίο και το φθινόπωρο..)

@aggelika
καλώς ήρθες!

@καπετάνισσά μου όμορφη
στέλνω σου φιλιά και αγκαλιές !!!

@georgia
χαίρομαι που ανταμώνουμε πάλι.
(η εσωτερική μου απομόνωση τέλειωσε.. :) )